tisdag 27 december 2011

Smycka champangneglasen till nyårsafton


                                          GOTT NYTT ÅR 2012 önskar jag er alla

Här kommer en ide på hur gästerna skall kunna hålla reda på sitt glas hela kvällen. Man trär pärlor på en ståltråd och böjer till ändarna så man kan koppla ihop ändarna till en ring, klicka på bilden så ser ni bättre. På detta sett får man mindre disk och då måste det ju vara bra för miljön

Kom på att om man gör två lika ringar plus en berlok så kan det bli ett sätt att para ihop gästerna. När jag tittade i min påse med berlocker så såg jag att det kunde ju bli skoj att para ihop hjärta - nyckel, sköldpadda - snigel, blomma - klöverblad, uggla - ängel. Hoppas ni förstår hur jag tänker. Lite av fem myror är mer än fyra elefanter, kanske lite barnsligt men jag tycker sådant är skoj.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar