onsdag 15 juni 2011

Crazy smycken

De här smyckerna är gjorda av annorlunda material.


Det gröna halsbandet är virkat av bomullsgarn och är inspererat av blåstång,
 den blå runda plattan är ett stort örhänge som också är virkat av garn.

Dessa tuffa ringar är gjorda av gamla knappar,
det är min systerdotter Malin som gjort dessa.


Lite suddiga, jag får nog köpa en ny kamera den vill inte ta bra bilder på nära håll.
 Det är iallafall ett par örhängen gjorda av godis (Engelsk konfekt), lackade två gånger med båtlack.


Armbandet är gjort av en silver gaffel, roligt och vackert tycker jag.
Skeden är ett hängsmycke med en snäcka fast limmad.


 En massa tunna koppartrådar är tvinnade till ett armband

Min systerdotter Jenny har gjort detta tuffa halsband som är gjort av återanvända kläder.



Detta örhänge är gjort av fjädrar från mina barnbarns fåglar Wea och Freddie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar